באתר זה תמצאו מוצרים לשיפור מיומנויות חברתיות ולפיתוחן.

 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
מבצע!

“קריאייטיב – ללמוד לעצב את חייך” –
קורס דיגיטלי טיפולי לבני נוער

890.00 

תיאור

פרק מהקורס: למה שווה לרכוש את “קריאייטיב – ללמוד לעצב את חייך”?
הקורס הדיגיטלי “קריאייטיב” נבנה במיוחד עבור בני נוער, כדי לתת להם כלים מעשיים ופשוטים לעצב את חייהם בצורה שונה, יצירתית ומודעת יותר. היום, בעידן שבו קצב החיים מהיר, הלחצים גוברים, והציפיות גדלות – הקורס הזה הוא מתנה עבור כל מתבגר שמחפש איזון, כיוון, וכלים להתפתחות אישית.
מה בני נוער ירוויחו מהקורס?
1.פיתוח ביטחון עצמי
הקורס מתמקד ביכולת לעמוד מול אתגרים ולקבל את עצמך כמו שאתה. התכנים נוגעים בפיתוח אמונה עצמית, הצבת גבולות, והבנה של מה באמת חשוב בחיים.
2.הכרת היצירתיות הפנימית
יצירתיות היא לא רק כישרון – היא כלי להתמודדות עם מצבים מורכבים, פתרון בעיות, והעצמת החוסן הנפשי. בני הנוער ילמדו איך לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא דרכים יצירתיות לנהל את חייהם.
3.חיזוק המודעות העצמית
אחד הערכים המרכזיים בקורס הוא העצמת המודעות – הבנה של מה מניע אותנו, איך הרגשות שלנו משפיעים על ההתנהגות שלנו, ואיך אפשר לשלוט בהם במקום שהם ישלטו בנו.
4.הצבת מטרות ויעדים אישיים
בקורס נלמד איך להציב מטרות ברורות ולהשיג אותן. בעזרת כלים פרקטיים, בני הנוער ילמדו איך לפרק חלום גדול לצעדים קטנים וברורים, ולהפוך אותו למציאות.
5.פיתוח כישורים חברתיים
בעולם שבו כל כך הרבה מהתקשורת עוברת דרך מסכים, ניגע גם בפיתוח כישורים חברתיים שיכולים לחזק את מערכות היחסים של בני הנוער, בין עם חברים, עם משפחה או עם הקהילה שלהם.
מה ההורים ירוויחו מהקורס?
1.שקט נפשי ותחושת ביטחון
כהורים, תמיד נרצה לדעת שהילדים שלנו מצוידים בכלים הנכונים לחיים. הקורס נותן למתבגרים ארגז כלים להתמודדות עם לחצים, פיתוח עצמאות מחשבתית, והתבגרות בריאה.
2.שיפור בתקשורת עם המתבגרים
בני נוער שלוקחים חלק בקורס יהיו מודעים יותר לרגשותיהם ולצורת התקשורת שלהם, מה שיעזור להם לבטא את עצמם בצורה בהירה וברורה יותר גם כלפי הוריהם.
3.הכנה לעתיד
הקורס מספק לתלמידים כלים פרקטיים להתמודדות עם לחצי היום-יום, לצד הכנה לעולם הבגרויות, לצבא, ולעתיד האישי והמקצועי.
4.תמיכה בהתפתחות אישית ובצמיחה רגשית
כהורים, המטרה שלנו היא לראות את הילדים שלנו משגשגים לא רק בלימודים, אלא גם ברמה הרגשית. הקורס יעזור להם לפתח מודעות עצמית ולהתמודד בצורה טובה עם קשיים ופחדים, כך שהם יוכלו לפרוח ולממש את הפוטנציאל שלהם.
הקורס “קריאייטיב” לא רק מעניק כלים פרקטיים לחיים, אלא עוזר לבני נוער לפתח אישיות חזקה, מודעת ויצירתית – בסיס חזק לעתיד מזהיר.